Na początku kwietnia ruszyła kampania promocyjna, zorganizowana przez Niemiecką Centralę Turystyki. Ma ona na celu zachęcenie przede wszystkim młodych Polaków do wyjazdu do niemieckich miast.
W tramwajach i autobusach Warszawy, Szczecina i Wrocławia będą wyświetlane spoty reklamujące naszych zachodnich sąsiadów. Ponadto na kilkunastu stronach internetowych będzie można zobaczyć spoty video i banery oraz przeczytać artykuły sponsorowane. Na czas trwania kampanii Radio Zet Chilli wprowadzi do swojej ramówki audycje dedykowane, a do 300 000 widzów dotrze emitowany w kinach spot prezentujący Berlin.
Niemcy zostaną przedstawione jako kraj pełen nowoczesnych miast, w których odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, festynów i koncertów. Motywacją do przyjazdu może się także okazać obchodzona w tym roku 25 rocznica podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy pomiędzy Polską a Niemcami.
(Tur-Info)